First Class Trouble Sci-Fi Noir Pack
Bu pakette bilim kurgu-noir tarzı dedektif çift kıyafetlerini bulabilirsin. Alithea'da yaşanan gizemleri ve trajik olayları şık trençkotunla çözmeye ne dersin?
Alithea'da karanlık ve tehlikeli bir şeyler yaşanıyor... Kapalı kapılar ardında yazılan şeytani planların karşısında dedektif bir çift ve güvenilir daktilo vruumba'ları duruyor. Bu pakette bilim kurgu-noir tarzı dedektif çift kıyafetlerini bulabilirsin. Alithea'da yaşanan gizemleri ve trajik olayları şık trençkotunla çözmeye ne dersin? Daktilo vruumba'n ve gelişmiş büyütecin sayesinde faili meçhul hiçbir vaka kalmayacak!