First Class Trouble Supporter Pack
Feel like being in control? We have the outfit just for you. SIIC welcomes you into the top of the ranks.
You are now able to equip all ranks of our Flight Attendant Outfits ranging from discreet to gold!
Want to stand out just a little bit more when working on that tan? Then jump into some our limited summer additions!
Important note: By buying this DLC pack, you are first and foremost showing your support for the team. The items above are just a bonus!