First Class Trouble Vruumba Pack
10 items allow you to choose between different styles and colors to make your Vruumba the envy of Residents everywhere. Stay grounded with the Windmill antenna or soar to new heights with a UFO antenna. The sky's the limit! New Particle Effects included.