First Class Trouble Wedding Pack
Just Married! With this ring, I thee wed… for that special occasion when you need to show the world your undying love for each other! The Wedding Pack consists of a Black Suit with a rose, a White Dress and an accessory Golden Ring.
Just Married! With this ring, I thee wed… for that special occasion when you need to show the world your undying love for each other! The Wedding Pack consists of a Black Suit with a rose, a White Dress and an accessory Golden Ring. As a bonus, the outfits have been fitted for both masculine characters and feminine characters enabling Residents to celebrate their day in whatever style they want.