First Class Trouble Winter Pack
Nothing says Winter more than bundling up in the warmest and most fashionable outfit on the ISS Alithea! Mix it up with multiple colors from this pack of 16 items, with different choices of Ponchos, Sweaters, Hats, and Scarves.
Nothing says Winter more than bundling up in the warmest and most fashionable outfit on the ISS Alithea! Mix it up with multiple colors from this pack of 16 items, with different choices of Ponchos, Sweaters, Hats, and Scarves. Turn up the heat with the warm leather boots or melt hearts in the warm high boots! If you prefer crazy hijinks, throw on the Penguin Outfit and Penguin Hoodie and run amok!