Pakiet First Class Trouble Winter
Nie da się świętować zimy lepiej niż w najcieplejszych i najmodniejszych strojach na ISS Alithea! Namieszaj trochę z różnymi kolorami z tego pakietu 16 przedmiotów, z różnymi wariantami poncz, swetrów, czapek i szalików.
Nie da się świętować zimy lepiej niż w najcieplejszych i najmodniejszych strojach na ISS Alithea! Namieszaj trochę z różnymi kolorami z tego pakietu 16 przedmiotów, z różnymi wariantami poncz, swetrów, czapek i szalików. Podgrzewaj atmosferę w tych ciepłych skórzanych butach lub roztapiaj serca w ciepłych wysokich butach! Jeśli wolisz szaloną zabawę, narzuć strój pingwina oraz kaptur z motywem pingwina i siej zamęt!