First Class Trouble Winter Pack
ISS Alithea'da kış mevsimini kutlamak için en sıcak tutan, en şık kıyafetleri giymek gibisi var mı? 16 eşyalık bu pakette farklı renkleri ve Pançoları, Kazakları, Şapkaları ve Atkıları kombinle. Sıcak deri botlarla iyice ısın veya sıcak yüksek çizmelerle kalpleri erit! Bir tutam çılgınlığa hayır diyemeyenlerdensen Penguen Kıyafeti ve Penguen Kapüşonlusunu giyerek etrafta koşuştur!