First Class Trouble Working Heroes Pack
When aboard the Alithea, you may feel that you're the center of the universe, but in reality the true heroes are the ones working behind the scenes to make sure that you're safe and taken care of. In this pack, we honor the everyday working heroes back at earth; the Waste Collectors, the Nurses, the Doctors and Firefighters that make sure you can sleep nicely in your cabin without worrying about being burned to a crisp.
To assist the residents aboard the Alithea, SIIC has introduced a roaming medical ambulance vruumba to take care of your every need; maybe you need a drink or a cigarette… or maybe you've actually gotten hurt.