Pakiet First Class Trouble Working Heroes
SIIC wprowadziło nową wędrującą Vruumbę z funkcją ambulansu medycznego, żeby pomóc mieszkańcom na pokładzie Alithei i zadbać spełnić każdą Twoją potrzebę. Może potrzebujesz drinka lub papierosa... a może naprawdę coś Ci się stało.