First Class Trouble Working Heroes Pack
Alithea'daki yolculara yardımcı olmak üzere SIIC yeni bir gezici tıbbi ambulans vruumba'sı görevlendirdi. Bu vruumba her ihtiyacını karşılayabilir. Bir iki kadeh bir şey veya bir dal sigara da olabilir, pansuman da...