Fishing Planet: Advanced Pack
Najwyższy czas ruszyć NAPRZÓD! Na co czekasz? Natychmiast osiągnij WYŻSZY POZIOM wędkarstwa dzięki ADVANCED FP PACK! Advanced FP Pack zawiera CZTERY niezwykłe wędki z kołowrotkami edycji Advanced Edition oraz niezwykły sprzęt wędkarski tej samej edycji — to uniwersalny, podstawowy zestaw wyjątkowego wyposażenia, który zaspokoi Twoje rosnące potrzeby wędkarskie! Do pakietu dorzucimy również 7-dniowe przepustki na łowiska w 5 STANACH i 2 KRAJACH EUROPEJSKICH: Missouri, Nowy Jork, Kolorado, Karolina Północna, Floryda a także w Czechach i Holandii oraz odpowiednie zaawansowane licencje na połów!
Nie zwlekaj! Zgarnij ADVANCED FP Pack i NATYCHMIAST rozpocznij nową przygodę wędkarską na zaawansowanym poziomie!