Fishing Planet: All-Times Christmas Bundle
'Tis the season for fishing fun! Grab all your favorite Christmas packs in one bundle: Krampus Catcher, Santa's Kayak, Christmas Magic, and the Holiday Pack. Get all the items from the packs plus extra access with Licenses and Premium account, totaling 30 days of Premium and Pond Passes. Everything you need for the festive season to keep you fully equipped for fishing adventures!