Fishing Planet: All-Times Christmas Bundle
Balık tutma eğlencesinin mevsimi geldi! Tüm favori Noel paketlerinizi tek bir pakette alın: Krampus Catcher, Santa's Kayak, Christmas Magic ve Holiday Pack. Paketlerdeki tüm öğelerin yanı sıra Lisanslar ve Premium hesapla ekstra erişim elde edin, toplamda 30 günlük Premium ve Göleti̇ Pas. Balık tutma maceralarınız için tam donanımlı kalmanızı sağlayacak şenlikli sezon için ihtiyacınız olan her şey!