Fishing Planet: Amazon Carnival Pack
Amazon Carnival Pack - a set that has the best gear for fishing in this part of the tropics: new jigging spoons, duo swimbaits, as well as a powerful casting rod and a durable reel. In addition, the swift twin-engined Bass Boat Sagitta!
Technicolor carnivals, passionate rhythms and overflowing joy — is this what comes to your mind when you say “Brazil”? But everyone at Fishing Planet knows: a real angler gets an even stronger endorphin rush when they imagine the Amazon fishing, brighter than a carnival and even more desired! Make your dream come true, set off hunting for exotic fishes, including the Bull Shark, the Piraiba and the Electric Eel. And to have better chances in landing these guys, you can get your Amazon Carnival Pack, a set that has the best gear for fishing in this part of the tropics: new jigging spoons, duo swimbaits, as well as a powerful casting rod and a durable reel. In addition, the swift twin-engined Bass Boat Sagitta will promptly take you to any point at the waterway even against the flow! Of course, the Pack includes the Advanced Brazil License and a 30-day Pond Pass to the Amazonian Maze!