Fishing Planet: Amazon Carnival Pack
Karnawał w technikolorze, namiętne rytmy i mnóstwo radości - czy to właśnie przychodzi Ci na myśl, gdy słyszysz „Brazylia”? Ale w Fishing Planet dobrze wiemy: prawdziwy wędkarz dostaje większego przypływu endorfin na myśl o wędkarstwie amazońskim, jeszcze żywszym i bardziej pożądanym niż karnawał! Spełnij swoje marzenie i zapoluj na egzotyczne ryby, w tym żarłacza wielkogłowo, paraibę i węgorza elektrycznego. Aby mieć większe szanse na złowienie tych ryb, kup Amazon Carnival Pack, zestaw zawierający najlepszy sprzęt do łowienia w tej części tropików: nowe wahadłówki Jiggingu, Swimbait Duo, a także potężną wędkę castingową i trwały kołowrotek. Ponadto szybka dwusilnikowa łódź na okonie Sagitta szybko zabierze Cię w dowolne miejsce drogą wodną, nawet pod prąd! Pakiet zawiera oczywiście licencję Zaawansowana Brazylia oraz 30-dniową przepustkę do Labiryntu Amazońskiego!