Fishing Planet: Amazon Carnival Pack
Parlak renkli karnavallar, tutkulu ritimler ve her yere yayılan neşe - "Brezilya" dediğinde aklına bunlar mı geliyor? Ancak Fishing Planet'teki herkes bilir ki: gerçek bir olta balıkçısı Amazon'da balık tuttuğunu hayal ettiğinde daha da güçlü bir endorfin patlaması yaşar, bir karnavaldan daha parlak ve daha da arzulu! Hayallerini gerçekleştir; Boğa Köpekbalığı, Piraiba ve Elektrikli Yılan Balığı gibi egzotik balıkları avlamaya çık. Ve bu avlara ulaşma şansını artırmak için; tropik bölgelerin bu bölümünde balık tutmak için en iyi donanıma sahip bir set olan ve yeni jigging kaşıkları, ikili swimbaitler, güçlü bir atım oltası ve dayanıklı bir makara barındıran Amazon Carnival Pack'i alabilirsin. Ayrıca, hızlı çift motorlu Levrek Teknesi Sagitta, akıntıya karşı bile seni su yolundaki herhangi bir noktaya derhal götürecektir! Elbette bu pakete İleri Düzey Brezilya Lisansı ve Amazonian Maze için 30 günlük Pond Pass'i de dâhil!