Fishing Planet: Anniversary Event Pack
Fejr Fishing Planet-Jubilæum med unikke festlige genstande og 7 dages Premium! Fuldend sættet med et par ekstra redningsplanker, herunder lagerudvidelser, Marker & Navigation Buoys og Repair Kits, så De er klar til Deres Jubilæumseventyr!