Fishing Planet: Anniversary Event Pack
Celebrate Fishing Planet Anniversary with unique festive items and 7 days of Premium! Round out with a few extra lifesavers, including Inventory Extensions, Marker & Navigation Buoys, and Repair Kits, so you're ready to take on your Anniversary adventure!
Troll aboard the new Pedal Kayak, equipped with 2 rod holders and a high-tech Echo Sounder. Work wonders with a selection of exclusive Anniversary lures — priceless items for every seasoned angler. Bring more variety to your fishing experience with 4 different Bells, each featuring a distinctive sound that's easy to recognize.
Dress up for the party in a stellar angler outfit with a Headlamp, and keep all your gear neatly stored in the colorful Anniversary Tackle Box.