Fishing Planet Anniversary Pack
Fishing Planet Anniversary Pack is a set of superb tackle and equipment that you’ll need for getting the most fun and drive out of big game fishing for the red monsters lurking in the depth of unexplored Mongolian waterways.
August 11th is the day when Fishing Planet was first released to the public a few years ago! This very special Pack isn’t just meant to honor the beginning of our mutual journey toward our virtual fishing dream.
EQUIPMENT – some valuable items of the limited Fishing Planet Anniversary collectible edition!