Fishing Planet Anniversary Pack
11 Ağustos, Fishing Planet'in birkaç yıl önce çıktığı tarihtir! Bu çok özel paket sadece sanal balıkçılık hayalimize doğru ortak yolculuğumuzun başlangıcını onurlandırmak için değil.
Kısacası; Fishing Planet Anniversary Pack, keşfedilmemiş Moğol su yollarının derinliklerinde gizlenen kırmızı canavarları avlamak üzere büyük av balıkçılığından en fazla eğlenceyi ve sürüşü elde etmek için ihtiyaç duyacağın mükemmel bir takım ve ekipman setidir.