Fishing Planet: Atoll Scout Pack
Take on a 30-day exploration of Noomaa Kuda Atholhu, Maldives, with the Atoll Scout Pack. You'll be fully equipped with an ultra-powerful bottom spin setup, an extra-long spinning set, and all kinds of baits and lures specially designed to chase exotic ocean species.