Fishing Planet: Atoll Scout Pack
Noomaa Kuda Atholhu, Maldivler'de 30 günlük bir keşfe Atoll Scout Pack ile çıkın. Egzotik okyanus türlerini avlamak için özel olarak tasarlanmış, ultra güçlü bir dip spin takımı, ekstra uzun bir spin seti ve her türlü yem ve olta ile tam donanımlı olacaksınız.