Fishing Planet Boat Series Pack
Just for the Fishing Planet Boat Series Tournament we are launching a limited set of practical and stylish fiery tackle – a truly powerful casting rod, sturdy reels fit to drag actual monsters out of the deep, and a premier offering of other tackle necessary for your victory.