Fishing Planet Boat Series Pack
Z okazji turnieju Fishing Planet Boat Series wypuszczamy limitowany zestaw praktycznych i stylowych „ognistych” przynęt: potężna wędka, mocne kołowrotki gotowe do wyciągnięcia prawdziwych potworów z wody oraz nowe przynęty niezbędne do osiągnięcia zwycięstwa.