Fishing Planet: Bottom Pack
Bottom Pack is a complete all-you-need bottom tackle set with FOUR awesome rod’n’reel combos, a complete selection of all the terminal tackle, feeder baits, chum, attractants, and other bottom fishing equipment!
Bottom Pack is a complete all-you-need bottom tackle set with FOUR awesome rod’n’reel combos, a complete selection of all the terminal tackle, feeder baits, chum, attractants, and other bottom fishing equipment along with 7-DAY Pond Passes, and Advanced Licenses for the top-5 bottom fishing destinations in Europe!