Fishing Planet: Bottom Power Pack
Bottom Power Pack to potężny zestaw niezbędnego sprzętu do połowu dennego, który zawiera CZTERY najfajniejsze kombinacje wędek i kołowrotków, pełny wybór najwyższej klasy sprzętu, przynęt, mieszanek bazowych i atraktantów, a także inny sprzęt rybacki wraz z Tygodniowymi Karnetami i Rozszerzonymi Licencjami na 5 najbardziej popularnego zbiornika do połowów dennych w Europie!