Fishing Planet: Bottom Power Pack
Bottom Power Pack, Avrupa'nın en iyi 5 dip balıkçılığı destinasyonu için 7 Günlük Pond Pass'leri ve Gelişmiş Lisanslar ile birlikte DÖRT harika olta ve makara kombinasyonu, tüm olta takımları, yemlik yemleri, yem karışımları, cezbediciler ve diğer dip balıkçılığı ekipmanlarından oluşan eksiksiz bir dip takımı setidir!