Fishing Planet: Bream Feeder Frenzy Pack
Luty aż kipi od zamieszania wokół tego wydarzenia! Dołącz do epickiego polowania, złów największe leszcza na sprzęt feederowy i zdobądź tytuł Mistrza Wędkarstwa Feederowego! Ale to wcale nie będzie łatwe. Ale tutaj na pomoc przyjdzie Ci doskonale dobrany sprzęt feederowy z zestawu Bream Feeder Frenzy Pack!