Fishing Planet: Carp Lord Pack
This awesome selection of fishing goodies includes FOUR powerful spod&carp rod’n’reel combos, a full selection of all the best terminal tackle. Don’t miss your perfect tackle set for a most realistic carp fishing experience!
Behold the Carp Lord Pack — an ultimate must-have tackle set that every carp angler could only dream about!
This awesome selection of fishing goodies includes FOUR powerful spod&carp rod’n’reel combos, a full selection of all the best terminal tackle: carp leaders, carp hooks, carp sinkers, method feeders, PVA feeders, spod feeders as well as baits, chum&spod mixes and other equipment along with weekly Pond Passes and Advanced Licenses for the top-5 carp fishing destinations around the world!