Fishing Planet: Carp Lord Pack
Karşında Carp Lord Pack - her sazan balıkçısının sadece hayal edebileceği, sahip olunması gereken en üst düzey takım seti!
Bu harika balıkçılık ürünleri yelpazesi, DÖRT güçlü yem kabıyla sazan olta ve makara kombinasyonunu, en iyi terminal takımlarının eksiksiz bir seçimini içerir: sazan liderleri, sazan kancaları, sazan platinleri, yöntem yemlikleri, PVA yemlikleri, spod yemliklerinin yanı sıra yemler, yem birikintisiyle yem kabı karışımları ve diğer ekipmanların yanı sıra haftalık Pond Pass'leri ve dünyanın en iyi 5 sazan balıkçılığı destinasyonu için İleri Düzey Lisanslar!