Fishing Planet: Carp Pro Pack
Witaj Carp Pro Pack – nowy zestaw sprzętu karpiowego, będący marzeniem każdego miłośnika łowienia karpi!
Jest to rewelacyjny zestaw rozmaitych akcesoriów wędkarskich, który zawiera CZTERY niezwykłe zestawy wędzisk typu spod i wędzisk karpiowych oraz kołowrotków, pełny komplet najlepszego wyposażenia: Leadery karpiowe, ciężarki, haczyki, Woreczeki PVA, koszyczki zanętowe typu Rakieta i Method, zanęty i mieszanki zanętowe oraz pozostałe akcesoria wędkarskie wraz z tygodniowymi przepustkami i rozszerzonymi licencjami na PIĘĆ najlepszych zbiorników do łowienia karpi na całym świecie!