Fishing Planet: Chamaeleon Cruiser Pack
Set off on a 60-day voyage through the rich waters of Noomaa Kuda Atholhu, Maldives!
Jump aboard the luxurious Chamaeleon Yacht and take on exclusive missions to unlock different color options for your catamaran. It comes with 5 fishing spots to take your fishing buddies aboard, each with two adjustable rod holders and a high-tech display to keep everyone in the loop about what’s happening on the water. The spacious fish storage keeps your abundant catches fresh while the silent engine makes your trolling extra smooth.
Take full advantage of your Advanced License and Premium to boost earnings and XP, with 50 Marker and 20 Navigation Buoys included to enhance your journey through pristine tropical waters.