Fishing Planet: Christmas Giant's Pack
With Christmas Giant’s Pack you’re getting not just any fishing tackle, but all the titanic potential for landing those Trophies and Uniques in your epic battle for the title of Christmas Giant Champion!
Hey folks, it looks like this year Christmas is coming early! At least Santa Claus is already big on presents for the heavyweight league anglers! What? Now, don’t tell me you haven’t heard about this Holiday Season’s titanic fishing tournament - the Christmas Giant’s Tour! Of course you have. And for all the big league boys and girls out there who are up to enjoying this supersized challenge, Santa’s got another present: the new Christmas Giant’s Pack! This exclusive DLC features a full selection of CGT Tournament-edition tackle with enormous potential to match the size of the occasion!
With Christmas Giant’s Pack you’re getting not just any fishing tackle, but all the titanic potential for landing those Trophies and Uniques in your epic battle for the title of Christmas Giant Champion! With such godly weapons of immense power, it’s only reasonable to expect your skills to match!