Fishing Planet: Christmas Giant's Pack
Christmas Giant's Pack ile sadece herhangi bir olta takımı değil, Christmas Giant Champion unvanı için destansı savaşında bu Trophies ve Uniques öğeleri kazanmak için tüm devasa potansiyeli elde edeceksin!
Hey millet, görünüşe göre bu yıl Noel erken geliyor! En azından Noel Baba, ağır sıklet balıkçıları için şimdiden büyük hediyeler hazırlıyor! Nasıl yani? Şimdi bana bu Tatil Sezonunun devasa balıkçılık turnuvası olan Christmas Giant's Tour'u duymadığını söyleme sakın! Tabii ki duymuşsundur. Ve bu büyük boy mücadelenin tadını çıkarmak isteyen tüm büyük lig erkekleri ve kızları için Noel Baba'nın bir hediyesi daha var: yeni Christmas Giant's Pack! Bu özel DLC, etkinliğin büyüklüğüne uygun muazzam potansiyele sahip CGT Turnuva sürümü takımlarının eksiksiz bir seçkisini içeriyor!
Christmas Giant's Pack ile sadece herhangi bir olta takımı değil, Christmas Giant Champion unvanı için destansı savaşında bu Trophies ve Uniques öğeleri kazanmak için tüm devasa potansiyeli elde edeceksin! Böylesine muazzam güce sahip insan üstü silahlarla, yeteneklerinin de buna uygun olmasını beklemek gayet mantıklı!