Fishing Planet: Christmas Magic Pack
Christmas fishing is like a fairytale for grown-ups! Especially this year, with magical fishy anomalies lurking in the depth of icy waters. But don’t let the cute and fluffy exterior of these beasts fool you - Antlered Salmon and Furry Trout are some of the toughest underwater rebels you’ve ever encountered and dealing with these adorable monsters is a handful! Rest assured, magic won’t help you here. But your skills and some powerful tackle will! That’s when Christmas Magic Pack comes in!
Now, this out-cold arsenal of Christmas weapons is just the setup to conquer those ferocious Furry Trout and complete the Deer Hunter challenge for catching Antlered Salmon!