Fishing Planet: Club Enthusiast Pack
Bu paket yalnızca heyecanı seven tutkulu balıkçılık tutkunları içindir. Kendi Kulübünüzü oluşturmak ve diğer balıkçılarla rekabet etmek ister misiniz? O zaman Club Enthusiast Pack ihtiyacınız olacak!