Fishing Planet: Crappie Valentine Pack
Sure, you need the skill, knowledge and techniques to be worthy of the Champion title...but this exclusive selection of fishing goodies has all the prime tackle you might need to highlight and maximize your tournament performance!
Valentine's Day is a day to celebrate love and devotion to your one & only true passion - Fishing! And what better way to add more spark to this everlasting romance than to engage in a challenging tournament? Well...to win it, of course!