Fishing Planet: Daredevil Boat Pack
Enjoy a complete on-the-water angling experience with the Daredevil Boat Pack to make your fishing adventures more thrilling than ever before.
Complete with 7-Day Pond Passes and Advanced Licenses for six amazing fishing destinations, including the fantastic Sander Baggersee Lake in Germany and the Dnipro River in Ukraine - this pack has everything you need for a truly global motorboat fishing experience!