Fishing Planet: Deluxe Pack
DELUXE FP Pack, muhteşem Deluxe Edition balıkçılık kıyafetleriyle birlikte YEDİ güçlü Deluxe Edition olta ve makara kombinasyonuna sahiptir - giderek artan tüm balıkçılık ihtiyaçlarını karşılamak için mükemmel ekipmanlardan oluşan çok yönlü bir temel set!
DELUXE FP PACK ile olta balıkçılığındaki ilerlemeni hızlandır ve kendini gerçekten lüks bir balıkçılık deneyimiyle ödüllendir! Advanced Pack'in tüm mücadele ve ayrıcalıklarının yanı sıra özel ve daha güçlü Deluxe Edition ürünlerini içeren mükemmel seti oluşturmak için vaktimizi ve çabalarımızı adadık. DELUXE FP Pack, muhteşem Deluxe Edition balıkçılık kıyafetleriyle birlikte YEDİ güçlü Deluxe Edition olta ve makara kombinasyonuna sahiptir - giderek artan tüm balıkçılık ihtiyaçlarını karşılamak için mükemmel ekipmanlardan oluşan çok yönlü bir temel set! Ayrıca Missouri, New York, Colorado, Kuzey Carolina, Oregon, Florida eyaletleri, Kanada'nın Alberta eyaletinin yanı sıra Çekya, Hollanda ve İtalya da dâhil olmak üzere 10 BALIKÇILIK DESTİNASYONUNA Pond Pass'leri kazanıyorsun! Evet, ilgili İleri Düzey Balıkçılık Lisansları ile birlikte tüm bu konumlara anında 14 GÜNLÜK erişim elde edeceksin!