Fishing Planet: Dnipro Delta Pack
Gear up for a 30-day adventure on the legendary Dnipro River with the Dnipro Delta Pack! This mighty river flows through the heart of Ukraine, home to Fishing Planet’s developers.
Gear up for a 30-day adventure on the legendary Dnipro River with the Dnipro Delta Pack! This mighty river flows through the heart of Ukraine, home to Fishing Planet’s developers. Explore its tranquil sandy shores, wild reed thickets, and inviting fishing lodges.
Be among the first to experience freshwater trolling on the sleek Dnipro motorboat, equipped with two rod holders crafted specifically for trolling. You'll also receive two robust casting and spinning setups and a complete selection of lures designed to tackle the diverse species of the abundant Dnipro.
Express your style with a Ukrainian-themed outfit, and maximize your fishing success with 30 days of Premium for extra earnings and XP. The pack also includes expanded storage, a stylish rod case, and extra marker buoys, ensuring you have everything needed for an incredible journey on the Dnipro River!