Fishing Planet: Dnipro Delta Pack
Dnipro Delta Pack ile efsanevi Dnipro Nehri'nde 30 günlük bir maceraya hazırlanın! Bu güçlü nehir, Fishing Planet'in geliştiricilerinin evi olan Ukrayna'nın kalbinden akıyor.