Fishing Planet: Feeder Dream Pack
Feeder Dream Pack is every feeder angler’s must-have tackle set for an incredibly immersive feeder fishing experience! You get THREE powerful rod’n’reel combos, a full selection of all the terminal tackle, feeder baits, chum, attractants and other equipment!
Feeder Dream Pack is every feeder angler’s must-have tackle set for an incredibly immersive feeder fishing experience! You get THREE powerful rod’n’reel combos, a full selection of all the terminal tackle, feeder baits, chum, attractants and other equipment along with weekly Pond Passes and Advanced Licenses for the top-3 European feeder fishing destinations!