Fishing Planet: Feeder Dream Pack
Feeder Dream Pack, inanılmaz derecede sürükleyici bir yemlik balıkçılığı deneyimi için her yemlik balıkçısının sahip olması gereken takım setidir! ÜÇ güçlü olta ve makara kombinasyonu, tüm uç takımları, ve diğer ekipmanlardan oluşan eksiksiz bir seçki elde edersin!
Feeder Dream Pack, inanılmaz derecede sürükleyici bir yemlik balıkçılığı deneyimi için her yemlik balıkçısının sahip olması gereken takım setidir! ÜÇ güçlü olta ve makara kombinasyonu, tüm terminal takımları, yemlik balık yemleri, yem karışımları, cezbediciler ve diğer ekipmanların yanı sıra haftalık Pond Pass'leri ve Avrupa'nın en iyi 3 yemlik balıkçılık destinasyonu için İleri Düzey Lisanslar elde edersin!