Fishing Planet: Gars&Glory Pack
With Gars&Glory Pack you’ll be armed to the teeth and well prepared to face the largest of underwater beasts! Every item in this pack is a powerful fishing weapon that is chiseled to perfection to complement your performance and maximize the chances of a solid win!
The bigger the better! If that's your motto, how does hunting down some large caliber predators in a thrilling race against the most powerful anglers sound? Well, as this October brings you a massive Gar fishing Tournament you’ve been craving, we’re giving you a Pack of equal grandeur - the Gars&Glory Pack. And oh boy, will you need it!
With Gars&Glory Pack you’ll be armed to the teeth and well prepared to face the largest of underwater beasts! Every item in this pack is a powerful fishing weapon that is chiseled to perfection to complement your performance and maximize the chances of a solid win! The question is: can you masterfully match this superior tackle with your skill?