Fishing Planet: Golden Dragon Pack
No current is too fast and no fish is too strong with the Golden Dragon’s power on your side, angler! As your fishing endeavors become more daring with new challenging adventures to come, empower yourself with the mighty Golden Dragon Pack and unravel the fishing mysteries of the Chosen few!
Featuring a deadly combination of tackle, equipment and even a Kayak - all decorated in the theme of the world’s most powerful legendary creature - the Golden Dragon Pack will back you with the support of ancient omnipotent forces!
But even with the Golden Dragon’s power on your side, remember that true skills and good technique are the best lucky charm an angler can have!