Fishing Planet: Golden Pack
Not only do you get all the awesome Advanced & Deluxe tackle in their Golden edition, but also the most powerful state-of-the-art exclusively Golden fishing equipment!
Join the Golden Club and INSTANTLY go to the Big League with all the possible perks and privileges the gaming experience can offer! Not only do you get all the awesome Advanced & Deluxe tackle in their Golden edition, but also the most powerful state-of-the-art art exclusively Golden fishing equipment: including TEN monstrously powerful Golden Edition rod and reel combos, a set of prime quality Golden Edition fishing apparel and the awesome cherry-on-top Golden Kayak - a durable and speedy companion for your offshore fishing adventures! Sound good? How about FULL ACCESS to ALL WATERWAYS in North America and Europe with 30 Day Pond Passes, complemented by all corresponding Advanced Fishing Licenses! Not to mention Credits, BaitCoins and a MONTH of Premium!