Fishing Planet: Green Fortune Event Pack
Tüm St. Patrick Günü hayranları için özel olarak inanılmaz bir Green Fortune Event Pack hazırladık! Bu paket, harika bir eğirme ve atış takımı ve hatta kurnaz Snakeheads yakalamak için ihtiyaç duyacağınız Gold Horseshoe Stringer'ı bile içeriyor!