Fishing Planet: Happy 4th of July Pack!
In fact, this 4th of July is a great American holiday! But what are the first things about this day that come to mind aside from its historical significance? Probably fireworks, the national festivities and of course a wonderful opportunity to spend the day out fishing!
So don’t miss the chance to liberate your fishing spirits and give a festive patriotic air this annual celebration with our Independence Day 4th of July Pack!
EQUIPMENT – some valuable items of the limited Independence Day collectible edition!