Fishing Planet: Happy 4th of July Pack!
Aslında bu 4 Temmuz harika bir Amerikan bayramı! Peki, bu günün tarihsel önemi dışında akla gelen ilk şeyler nelerdir? Muhtemelen havai fişekler, ulusal kutlamalar ve tabii ki günü balık tutarak geçirmek için harika bir fırsat!
Bağımsızlık Günü ürünlerini içeren Happy 4th of July Pack ile balıkçılık ruhunu özgürleştirme ve bu yıllık kutlamaya şenlikli bir vatanseverlik havası verme şansını kaçırma!