Fishing Planet: Hellfish Fighter Pack
A set of tackle with magic runes prepared by the druids will help to catch the most cunning underwater demons.The secret of successful Halloween fishing lies in the special tackle! Show all ghosts and demons the true master of ancient magical knowledge and power!
Halloween is finally upon us! This year, the full moon has upset the balance between our world and the ghostly realm.
A set of tackle with magic runes prepared by the druids will help to catch the most cunning underwater demons. The Hellfish Fighter Pack includes three enchanted fishing rods and three reels made of unique materials, a fishing rod stand made of sticks and skulls, ground baits for all kinds of spooky creatures, secret baits for predatory spirit fish, and even a Hell's Bell to summon a demon.